feb 22, 2016

Axoft de grote winnaar van de KPN Channel Award

Op donderdagavond 18 februari won Axoft IT en Telecom de KPN Channel Award 2016. Met de prestigieuze prijs werd Axoft beloond voor de verkoopsuccessen die het resultaat zijn van een goede service, gedegen advies en een heldere klantfocus.

“Onze mensen maken het verschil,” zegt een trotse Edwin Kuiper. “Deze prijs is een extra bevestiging dat we met de koers die we hebben uitgezet, aansluiten bij de behoefte van onze klanten die gebruiksgemak, beheers- en kostenvoordelen wensen. We hebben onszelf niet opnieuw uitgevonden, maar gewoon goed is wat ons betreft niet goed genoeg. Onze relaties verdienen het beste van het beste en daarom leggen we de lat telkens een stukje hoger en verdiepen en verbreden we ons dienstenaanbod steeds verder. Met Axoft Easy helpen we de klant consequent vooruit en afspraken over het verlangde serviceniveau worden bij ons niet langer vastgelegd in een traditionele SLA, maar in een XLA; een Experience Level Agreement. Het gaat er namelijk niet om dat wij handelen naar het papier, maar dat onze klant 100% tevreden is.”

“Onze mensen maken het verschil”

Axoft is een van de grootste Platina Business Partners van KPN. Als full service provider zorgen de professionals van Axoft dat IT en Telecom naadloos aansluiten op de veranderende klantwensen.

Vind je dit een interessant artikel en wil je op de hoogte blijven?
Meld je dan nu aan voor de nieuwbrief. Of neem contact met ons op.

Wil je hier meer over weten?