feb 22, 2017

Goud! Voor Axoft bij KPN Strongest Partner Challenge 2017

Dit jaar mag Axoft zich opnieuw de meest toekomstbestendige business partner van KPN noemen. De grote winnaar van vorig jaar was ook dit keer in diverse categorieën genomineerd. Ze wonnen goud in de categorie ‘Prestatieprijs – business deal van het jaar’.

Op 9 februari nam sales manager Wouter Borst de prijs in ontvangst van Joris van Oers, directeur Zakelijke Markt bij KPN. Reden voor een feestje in B. Amsterdam.

Om deze prijs in de wacht te slepen zijn alleen klinkende verkoopcijfers niet voldoende. Je moet ook aantoonbaar je sporen hebben verdiend op het gebied van digitale transformatie.

Hoe zet je technologie in als stuwende kracht achter een organisatie? Gekeken wordt naar innovatiedrang, daadkracht, inspiratie en interactie. En lef om grenzen op te zoeken en te verleggen.

“Doordat we in staat zijn om de juiste mensen binnen te halen en we geen tot weinig personeelsverloop hebben, bouwen we kennis op en kunnen we dat vasthouden en delen. Dat waarderen onze klanten en resulteert in een hoge klanttevredenheid.”

Aansluiten op veranderende wensen

“Als full service provider zorgen onze ervaren professionals dat IT en Telecom naadloos aansluiten op veranderende wensen van klanten. We sparren daarover intensief met KPN. Ook investeren we consequent in onze mensen met trainingen en certificeringstrajecten. Doordat we in staat zijn om de juiste mensen binnen te halen en we geen tot weinig personeelsverloop hebben, bouwen we kennis op en kunnen we dat vasthouden en delen. Dat waarderen onze klanten en resulteert in een hoge klanttevredenheid,” aldus directeur van Axoft Edwin Kuiper.

 

Gedegen inventarisatie

Sinds de start in 1994 heeft Axoft vele spraakmakende IT en Telecomprojecten uitgevoerd en het mag ruim 1.500 klanten in diverse bedrijfstakken tot de vaste klantenkring rekenen.

Een gedegen inventarisatie staat bij Axoft aan de basis van elk uitgebracht advies. Het is het vertrekpunt van het cyclische Axoft Easy®. Deze werkmethode van Axoft begint in de regel met een complete scan: wat is de huidige situatie, wat zijn de klantwensen en -eisen en waar wil de klant met de organisatie naartoe?

Kuiper: “Deze prijs is een extra stimulans om de lat – die toch al hoog lag -, nog weer hoger te leggen. Want adel verplicht en volgend jaar willen we hier weer staan.”

Meer informatie:
www.axoft.nl

Vind je dit een interessant artikel en wil je op de hoogte blijven?
Meld je dan nu aan voor de nieuwbrief. Of neem contact met ons op.

Wil je hier meer over weten?