Tony’s Chocoplatform met Bitfactory in de prijzen

jun 27, 2018

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve online werk van Nederlandse bureaus.  Donderdag 31 mei heeft Tony’s Chocoplatform, ontworpen door een van onze participaties Bitfactory, de zilveren DIA in de categorie e-commerce gewonnen.

De DIA’s zijn de belangrijkste digitale awards van Nederland. Ieder jaar selecteren zij het beste digitale werk uit honderden inzendingen. Alle cases worden beoordeeld door een onafhankelijke en deskundige jury. Meer dan 150 bureaus zonden dit jaar driehonderd cases in ter beoordeling. Uiteindelijk werden 74 projecten genomineerd in 14 categorieën. Elke categorie heeft een gouden en zilveren prijs. Bitfactory won de zilveren DIA in de categorie e-commerce en is daar met recht trots op!

Over Bitfactory
Bitfactory telt circa dertig medewerkers en geniet een goede naamsbekendheid. In 2010 is het ontstaan uit het samengaan van twee kleinere webbedrijven. Van daaruit is Bitfactory verder gaan groeien en bedienen ze nu mooie klanten zoals NOS, Quooker, Gemeente Rotterdam, Peterson and Control Union en natuurlijk Tony’s Chocolonely.

Vind je dit een interessant artikel en wil je op de hoogte blijven?
Meld je dan nu aan voor de nieuwbrief. Of neem contact met ons op.

Wil je hier meer over weten?